Jaaroverzicht 2019

Jaaroverzicht 2019: Voordat we aan het einde van het jaar met de feestelijkheden beginnen, maken we van de gelegenheid gebruik om even stil te staan ​​en terug te blikken op het MABRI.VISION boekjaar 2019.

Of het nu gaat om productontwikkelingen, onderzoeksresultaten of avontuurlijke teamevenementen - 2019 was een spannend jaar voor ons.

Dit kenmerkte zich vooral door een continue toename van opdrachten en uitdagingen waardoor we nog 10 gemotiveerde medewerkers in ons team mochten verwelkomen.

We kunnen terugkijken op succesvolle beursoptredens, zoals de K-beurs in Düsseldorf en productronica in München, evenals op een groot aantal gerealiseerde projecten en geïntensiveerde zakelijke relaties. We zijn dankbaar voor de mijlpalen die we hebben bereikt en kijken uit naar verdere uitdagingen.

Het hele MABRI.VISION-team kijkt trots terug op een bewogen en succesvol jaar 2019 en kijkt vol verwachting uit naar het volgende jaar.

Op een succesvol 2020!

In dit kader willen wij u bedanken voor het in ons gestelde vertrouwen en de succesvolle samenwerking en wensen u een vreedzaam en vrolijk kerstfeest en een succesvol 2020! Ook komend jaar willen we u blijven inspireren met onze oplossingen.